روستاهای گناوه میزبان بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر:
روستاهای گناوه میزبان بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: بیشترین حجم ورود مسافران نوروزی در روستاها به روستاهای شهرستان گناوه بوده است.

خبرگزاری فارس: روستاهای گناوه میزبان بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند

 

حسین عالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد مسافر نوروزی به شهرستان گناوه اقدامات لازم برای حضور گردشگران به روستاهای این شهرستان نیز انجام شده و بیشترین حجم ورود مسافران نیز به روستاهای گناوه و دیلم بوده است.

وی افزود: روستاهای مال قائد، مال خلیفه و قلعه حیدر، جزایر شمالی و جنوبی در گناوه و روستاهای عامری در دیلم پذیرای بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، گشت دریایی، پیست موتور سواری از جمله برنامه‌هایی است که در روستاهای گردشگری استان بوشهر اجرا می‌شود.

عالی‌نژاد گفت: برگزاری جشنواره‌هایی همچون شنی، غذاهای محلی، ورزش‌های بومی و محلی و نیز گشت دریایی در روستاهای ساحلی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در روستاهای استان به شمار می‌روند.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر از همکاری دهیاران با نیروی انتظامی به عنوان راهبر پلیس خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های مفرح و شاد در 266 روستای استان بوشهر برای گردشگران داریم که هم اکنون در حال اجراست.

 





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: